0 امتیاز
840 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام. جدیدن نسبت به رابطه شوهرم با مادرش حساس حساس شدم. و این حساسیت باعث میشه نسبت به مادرش حس تنفر پیدا کنم البته شدید نیست ولی میترسم به مرور شدید بشه.
چون شوهرم پیش من مادرش  بوس های ابدار و گاز و بغل و فشار و این جور چیزا میگیره... و من الان بعد چهار سال حساس شدم... و وقتی اینجوری میکنه با مادرش من بدم میاد و ناراحت میشم...
اوایل که نه ماه نامزد بودی() البته عقد بودیم) اون خیلی به حرف خانوادش بود و خانوادش فوق خسیس و بی محبت بودن و اون در جمع حواسش بودکاری نکنه اونا ناراحت بشن... و اصلا خرج نمیکرد و اصلا در جمع به من توجه نداشت . ماشاالله که محبت و توجه که نداشتن خانوادش و من راحت نبودم و نیستم پیش شون... و در جمع وقتی میومدم با شوهرم حرف بزنم   چند بار بد جور عصبانی شد و قاطی کرد که وسط جمع پاشو ببرم خانتون من بدم میاد تو جمع پچ پچ کنیم و تو جمع باید با جمع باشیم... ولی خودش تو خو نشون  مدام به مامانش چسبیده بود و سرش میذاشت رو شکم مادرش و بوس و گاز و بغل و .... که مخصوص خودش و مادرش و نکه هاسون بود  و منم دلم میخواست ولی به روی خودم نمی
اوردم ولی به مرور بدتر میشد. ... حتی بعد ازدواج هم شدیدن مثل یه بچه لوس مامان میگفت و میچسید به شکمش و اصلن میخورد مامانش رو که یه بار خودش مامانش گفت نکن زنتو اینجوری کن.... ولی مدام تکرار کرد تا من کم کم اعتراض کردم بهتر شد و سعی میکنه رعایت کنه ولی بازم از دستش در میره و انجام میده و خیلی هم به شکم من میچسبه حتی بدم میاد و نمیازم ولی به یه دقیقه هم راضیه  و ....
کلن الان حساس شدم و بدم میاد مادرش و بچلونه و بخوره پیش من ...
چه طور اگر پیش اونا منو یه بوس ساده خشک کنه بده ولی اونا رو پیش من بخوره بد نیست؟؟؟
از حرسم میگم منم دلم میخواد چرا منو اینجوری بوس و گاز و نمخوری... لا منم پیش مامانت اینجوری کن میگه تو توقع داری تو جمع تو رو ... کنم.
کلا این کار رو مخم هست و حساس شدم و باعث رنجش و ناراحتیم میشه و باعث میشه از مادرش بدم بیاد و حتی تنفر پیدا کنم

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
11- در این رابطه حق با شماست و رفتار همسر شما یک نوع ناهنجاری رفتاری است. برای بهبود این رفتار او اول باید بفهمد که رفتارش درست نیست و بعضی حریم ها فقط مخصوص زن و شوهر است.  شما باید با رفتار محبت امیز و زبان نرم بارها و بارها باو تذکر دهید که ادامه رفتارش چه تاثیر بدی روی ذهن شما دارد و چه حس بدی نسبت به مادرتان ایجاد میکند. به او بفهمانید که کارش اشتباه است و میتواند از سایر افراد بپرسد که این رفتار او را ناهنجاری میدانند یا خیر. در صورت ادامه دادن ابن کار حتما به مشاور مجرب مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

7 نفر آنلاین
0 عضو و 7 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 442
بازدید دیروز: 2444
بازدید کل: 9841183
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...