0 امتیاز
338 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
با سلام،
لطفا کمکم کنید.

فکر میکنم درست و حسابی خودمو نمیشناسم؟
چکارکنم؟

به سوالات خواستکاری احتیاج دارم؟ خیلی شدید
واینکه چه مسایلی خیلی مهم هستن که باید بهشون توجه کرد
منطورم بعد اخلاقی و روحی افراد هست

از کجا فهمم چه خلق و خویی داره؟
من تازه دیروز متوجه شدم که مسیله بددلی آقایان اصلا توجه نداشتم.

چطوری متوجه بشم فردی که میان خواستگاری مرد روزای سخته؟
چطوری متوجه بشم فردی نیست که همش از بقیه انتطار داشته باشه و فکرکنه خودش محق هست؟
زود عصبانی میشه یا نه؟

اگر فردی مرتب در صحبت هاش از کلمات بدون شک، قطعا، حتما، یقینا استفاده کنه یعنی چی؟

مثلا بدون اینکه دلیل بپرسن بگن شک ندارم منطور از رفتارتون این بوده.
و وقتی یهشون میگی این صحبت شما یعنی نادیده گرفتن خیلی مسایل سکوت کنند!!!

یا مثلا بگن 100 درصد خانم ها دوست پسر دارن وقتی بهشون میگی منم یکی از اونا هستم و میگن منطورم اکثریت بود، میدونم شما اینطوری نیستی!!!
یه همچین فردی چه جوریه؟

مثلا  وقتی میگه من خیلی نکته سنجم !!

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
10- ااین مساله با ارائه سوالات به ما مشکلی از شما حل نخواهد کرد. شم برای این کار نیاز به مطالعات زیادی دارید تا بتوانید با پرسش های مناسب شناخت مناسبی را در چندین جلسه از خواستگار خود بدست آورید. چیزی که بسیار مورد نیاز افراد است ولی از آن غفلت می کنند و همین باعث بروز مشکلات زیاد بعد از ازدواج می شود. شما در حال حاضر بهتر است به همراه  خواستگار خود چندین جلسه به مشاور مجرب مراجعه نمایید تا این کار را برای شما تسریع نماید. همچنین خواندن کتابهایی مثل "آیا تو نیمه گمشده ام هستی" از باربارا دی ـانجلیس  و کتابهای گلبرگ آقای دهنوی بسیار توصیه می شود تا شناخت کلی در باره ازدواج و آقایان بدست آورید.
توسط
دوست عزیز من خواهرم مشکل شما رو داشت ولی با مشاوره ی قبل از ازدواج خیلی عاقلانه تصمیم گرفت.به شما هم همین رو توصیه میکنم.چون مشاورین محترم میدونن چطور و چگونه از طرف مقابل سوالات مورد نظر رو بپرسن.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1334
بازدید دیروز: 1527
بازدید کل: 9804134
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...