0 امتیاز
372 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
باسلام  
خانمي هستم ک یکسان و نیمه ازدواج کردم ولی از همون اول وسواس فکری شدید داشتم و جدیدا هم خییییییلی بدتر شدم بطوری ک ديگه رو هیچ چیزی تمرکز ندارم و خیلی مشاوره رفتم و درحال حاضر هم مشاوره میرم و مشاور تشخیص دادن افسردگی نسبتا شدید دارم و وسواس فکری از نوع cby البته اگه اسمشو اشتباه نگفته باشم دارم نسبت ب تمام حرفا و کارای اطرافيانم حساسیت پیدا کردم و ب همه چیز گیر ميدم و همش همسرمو با دیگران مقایسه میکنم و با اینکه مشاور روش های روان درمانی داده اما بازم فکرم مشغوله احساس میکنم زندگی خیلی بدی دارم و اگه خانواده شوهرم کاری بکنن دیگران چ فکرایی در موردشون میکنن البته نا گفته نماند ک خانواده همسرم هم خیلی مبادی آداب نيستن ولی همسرم مرد خوبيه اما در هر صورت زندگيمو خییییییلی با دیگران مقایسه میکنم و همش نگرانم دیگران چ فکری در مورد خانوادم میکنن تو رو خدا کمکم کنید ديگه خسته شدم از بس فکرای پوچ کردم دارم ديوونه میشم  ممنون

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
33-دوست عزیزما دو نوع وسواس داریم.وسواس فکری و وسواس عملی..دروسواس فکری فرد با افکار خود درگیر است به طوری که زندگی روزمره اش مختل میشود-  در این نوع وسواس اگر طوری باشد که زندگی روزمره شما مختل شده و از هیچ چیز لذت نمی برید. حتما باید در کنار رفتار درمانی  زیر نظر متخصص روانپزشک  دارو درمانی را شروع کنید تا به شمادر تسریع درمان کمک نماید. البته قبل از این مرحله حتما باید مطمین شوید که افسردگی شدید و وسواس فکری دارید. چون بسیاری از افرادی که احساس افسردگی یا سواس می کنند در واقع این فقط یک حس است و واقعیتی ندارد. به شما پیشنهاد میکنم حتما به ی ک روانشناس مجرب مراجعه نمایید و علاوه بر ان برنامه منظمی برای ورزش (یکی از درمانهای قطعی افسردگی و وسواس) مطالعه و مشغولیتای بدنی برای خود ایجاد کنید تا به شما در این روند کمک کند. شاید این افکار شما با یک دوره منظم رفتار درمانی درمان شود. اما در صورت بدتر شدن حتما  به روانپزشک مراجعه نمایید.
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

10 نفر آنلاین
0 عضو و 10 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 1492
بازدید دیروز: 1221
بازدید کل: 9831800
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...