0 امتیاز
714 بازدید
در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط
سلام
وقتتون بخير
من يه مشکلي دارم
من٢ساله ازدواج کردم
متاسفانه از رابطه ي جنسيم لذت نميبرم و اکثر وقت ها حتی تحریک هم نمیشم...
راستش از لحاظ فکري اينطور فکر ميکنم که رابطه با يه نفر اصلا لذت بخش نيست,تکراريه,جذابيتي برام نداره
نه اينکه اصلالذت نبرم از رابطه باهمسرم,ولي اين لذت خيلي کمه,وتعدادش هم کمه,يعني ازهر١٠تارابطه من شايدبه زورازيکيشون لذت ببرم
متاسفانه اينکه فکرميکنم رابطه ي يک نفري لذت بخش نيست برام مشکل سازشده . چندتا داستان جنسي خوندم,وگاهي حين رابطه وقتي حتي تحريک هم نميشم به اونافکرميکنم تاتوي حس جنسي برم,تاثيرميذاره وحس جنسي ميادسراغم وگاهي بلافاصله ارضاميشم
خيلي ازاين قضيه ناراحتم
خواهش ميکنم کمکم کنيد
لطفا بهم جواب بديد
من شهرستاني هستم واينجا دسترسي ندارم به روانشناس ماهري که بتونه بهم کمک کنه,,,
خواهش ميکنم بهم جواب بديد
منظورم اينه که فکرميکنم که بايد با افراد مختلفي رابطه داشت... حتي فکرش هم تحريکم ميکنه

من اعتقادات مذهبي دارم, براي همين هم حتي خوندن داستاناي جنسي رو متوقف کردم
واقعا فکر ميکنم روحم مريضه,ميترسم از خودم, نميخوام اينطور باشم
اونقد به خدا التماس ميکنم که کمکم کنه,,,,

من خيلي اذيتم از اين وضعيت
اونقد نسبت به همسرم بي ميلم که وقتي رابطه جنسي ميخواد دلم ميخواد بميرم...
ازاين حسم ناراحتم و خيلي خيلي خسته,,, دلم ميخواد مثل زن هاي ديگه همه ي حس و لدت و شوقم به همسرم باشه
ازطرفي همسرم روخيلي دوست دارم...
هيچ راه حلي هم به ذهنم نميرسه

کمکم کنيد لطفا  جواب کاملی بهم بدید

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط zrastegar (228هزار امتیاز)
اولین کسی نیستید که در این سایت چنینی مشکلی را مطرح کردید پس به شما توصیه می کنم که حتما با استفاده از نوار جستجو مشابه این سوالتون را جستجو کنید حتما پاسخهای کمک کننده خوبی دریافت میکنید.
اما بدونید لذت بردن و رسیدن به اوج لذت در خانمها و آقایون تفاوت زیادی داره در خانمها هم دلایل مختلفی داره من به طور اختصار به انها اشاره میکنم شما بیشتر روی انها تحقیق کنید.
1- ذهن: تمرکز ذهن در هنگام رابطه جنسی در خانمها سخت تر از آقایان هست حتما سعی کن خودت از لحاظ روحی خودت را اماده کنی تا بتونی تمرکز داشته باشی نگرانی ها همیشه هست اون موقع بزارشون کنار.
2- احساس: این خیلی مهم هست که شما شریک جنسیتون را دوست داشته باشید که انشالله اینگونه باشد پس سعی کنید علاقه به او را در خودتان حفظ کنید.
3- عدم بیماری های دستگاه تناسلی: گاهی اوقات یک عفونت ساده میتونه باعث درد یا بی حسی و عدم ارگاسم بشه که حتی خودتون هم از ان بی خبر باشید پس سعی کنید به یک دکتر زنان خوب مراجعه نمایید.
4- شروع درست: خانمها عجیب احساساتی هستند پس ممکن هست عدم پیش نوازی و معاشقه درست همسرتون شما رو بی ذوق بکند پس سعی کنید شروع کاملا شیرین و ارامی داشته باشید.
5- در اخر هم اینو بدانید که روش رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم در همه افراد یک نوع نیست یک خانم از دخول لذت میبره در حالی که خانمی دیگر از بازی کردن و عدم دخول سعی کنید راه را خودتان بیابید که چگونه لذت ببرید نه اینکه از کسی پیروی کنید.
خجالت نکشید و درباره کارهایی که باعث لذت شما میشه یا نمیشه حتما با همسرتون صحبت کنید.
از ورزش گکل بهره بگیرید و کلا ورزش عجیب کمک میکنه یه رسیدن به لذت
سوال شده سپتامبر 8, 2015 در خانواده(تشكيل،تحكيم،تعالى) توسط بی نام ورزش کگل چیه؟
به قرآن ناطق (عج) - سیستم پرسش و پاسخ خوش آمدید, مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از کارشناسان و حتی دیگر کاربران عزیز این مجموعه!

4.3هزار سوال

4.9هزار پاسخ

673 دیدگاه

3 کاربر

17 نفر آنلاین
0 عضو و 17 مهمان در سایت حاضرند
بازدید امروز: 2244
بازدید دیروز: 3272
بازدید کل: 9812003
"راهنمای ارسال سوال" - به منظور بررسی سوالات مشابه خودتان بر روی علامت ذره بین کلیک کرده و کلیدواژه ای از مشکل و سوال خود را در سوالات جست و جو کنید. - بعد از اطمینان از غیرتکراری بودن سوالتان، به قسمت "پرسش سوال" بروید عنوان سوال خود را با حداقل 12 کاراکتر در قسمت عنوان سوال تایپ کنید - از دسته بندی ها ، دسته ی بانوان بصیر را انتخاب و با توجه به موضوع سوالتان زیر دسته مناسب را انتخاب کنید متن اصلی سوال را وارد کنید . - درصورت تمایل به دریافت جواب سوالتان از طریق ایمیل ، ایمیل خود را وارد کنید در غیر این صورت بخش مربوطه را خالی بگذارید برای اینکه سایت از حقیقی بودن سوال مطمئن شود ، تیک گزینه “I am not robot” را بزنید. - با کلیک بر روی گزینه پرسش سوال، سوال شما برای مدیریت ارسال می شود و در صورت صلاح دید پاسخ مناسب درج خواهد شد و شما در صفحه اصلی سوالات می توانید سوال و پاسخ خود را مشاهده کنید.
...